Messzirementember

Golyó mexikói túrája

Friss topikok

  • Nászutasok: Acapulcoban tessék lőni clavadistákat! ilyeneket, mint ezek: www.youtube.com/results?search_quer... (2008.02.05. 20:15) Update - Acapulco
  • Nászutasok: A bálnanézés szabályai a következők: Bálnanéző hajó az, amin van legalább egy fő óceanográfikus ... (2008.02.05. 20:05) Balnanezes Puerto Vallarta-ban
  • Üvege$: Aki olyan bátor, hogy még az üveghez is hozzányúl, annak még ez sem kihívás! ;o) (2008.01.29. 07:41) Zacatecas kepei
  • quitz: na végre, nagy volt a csönd Már éppen javasoltam, hogy a holnapi pókerezést Golyó Memorial Tourna... (2008.01.05. 00:28) Elindultam
  • Goyo: Nem. Azok nem működtek, mert hiányzott a belük. Valószínűleg az előző tulaj egyszer rossz helyen p... (2007.11.30. 22:18) Bogaram

HTML

Linkblog

HTML

Update - Acapulco

2008.01.30. 04:37 | Goyo | 1 komment

Tegnap eljottem Perto Vallarta-bol, es atautoztam Acapulco-ba. Igazabol csak egy megallonak szantam Puerto Escondido-ig, es nem is akarok itt maradni. Picit szomoru ez a varos: latni rajta, hogy elvesztette regi fenyet. Emellett pedig meglehetosen nagy is most szamomra. Puerto Escondido-ban tervezek pihenni egy kicsit a homokban, ami valoszinuleg menni fog. Mar itt is baromi meleg van, kivancsi vagyok, hogy ott milyen lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://messzirementember.blog.hu/api/trackback/id/tr49317371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nászutasok 2008.02.05. 20:15:10

Acapulcoban tessék lőni clavadistákat!

ilyeneket, mint ezek: www.youtube.com/results?search_query=Quebrada
süti beállítások módosítása