Messzirementember

Golyó mexikói túrája

Friss topikok

  • Nászutasok: Acapulcoban tessék lőni clavadistákat! ilyeneket, mint ezek: www.youtube.com/results?search_quer... (2008.02.05. 20:15) Update - Acapulco
  • Nászutasok: A bálnanézés szabályai a következők: Bálnanéző hajó az, amin van legalább egy fő óceanográfikus ... (2008.02.05. 20:05) Balnanezes Puerto Vallarta-ban
  • Üvege$: Aki olyan bátor, hogy még az üveghez is hozzányúl, annak még ez sem kihívás! ;o) (2008.01.29. 07:41) Zacatecas kepei
  • quitz: na végre, nagy volt a csönd Már éppen javasoltam, hogy a holnapi pókerezést Golyó Memorial Tourna... (2008.01.05. 00:28) Elindultam
  • Goyo: Nem. Azok nem működtek, mert hiányzott a belük. Valószínűleg az előző tulaj egyszer rossz helyen p... (2007.11.30. 22:18) Bogaram

HTML

Linkblog

HTML

Jelentem: élek.

2007.11.05. 05:06 | Goyo | Szólj hozzá!

Megjártam Cozumel-t. Szép hely, de csúnyán elbántak vele 2 éve a hurrikánok. Papírt szereztem arról, hogy búvárkodhatok. Találtam még egy pénznyelő szórakozást...








































(a kép színeiből kiindulva körülbelül 10 méter mélyen lehetek, és nem azt mutatom, hogy fel szeretnék menni, hanem azt, hogy 'egy' - a képet 'háromra' kellett volna ellőni, amikor a kacsa az arcom előtt úszik...)

A bejegyzés trackback címe:

https://messzirementember.blog.hu/api/trackback/id/tr41218716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása