Messzirementember

Golyó mexikói túrája

Friss topikok

• Nászutasok: Acapulcoban tessék lőni clavadistákat! ilyeneket, mint ezek: www.youtube.com/results?search_quer... (2008.02.05. 20:15) Update - Acapulco
  • Nászutasok: A bálnanézés szabályai a következők: Bálnanéző hajó az, amin van legalább egy fő óceanográfikus ... (2008.02.05. 20:05) Balnanezes Puerto Vallarta-ban
  • Üvege$: Aki olyan bátor, hogy még az üveghez is hozzányúl, annak még ez sem kihívás! ;o) (2008.01.29. 07:41) Zacatecas kepei
  • quitz: na végre, nagy volt a csönd Már éppen javasoltam, hogy a holnapi pókerezést Golyó Memorial Tourna... (2008.01.05. 00:28) Elindultam
  • Goyo: Nem. Azok nem működtek, mert hiányzott a belük. Valószínűleg az előző tulaj egyszer rossz helyen p... (2007.11.30. 22:18) Bogaram

HTML

Linkblog

Puerto Arista

2008.01.10. 02:11 | Goyo | Szólj hozzá!

Szoval szilveresztezni legurultunk a Csendes Ocean partjara egy pici faluba, ahol az unnepek tajan megelenkul az elet. Elegge keson erkeztunk meg, es a szallaskereses sem ment zokkenomentesen, ezert viszonylag keson alltunk neki egyaltalan vacsorazni is. De 23:55-kor meg kikertunk egy kor sort, es lebattyogtunk a tengerpartra, ahol a helyiek csodalatos tuzijatekot rendeztek tiszteletunkre.

Ezutan visszatertunk szallasunkra, egy kanadai klimamenekult altal osszedobott kempingbe, ahol mindenfelol odaszakadt idegenekkel unnepeltuk az Uj Evet korulbelul hajnali 4-ig. Magat a teruletet csak masnap tudtam jobban szemrevetelezni, lenyeg a lenyeg egy szazvalahany meter hosszu es legalabb 50 meter szeles telek, ami tele van ultetve kokuszpalmakkal, citromfakkal, mangofakkal es nehany egyeb diszitoelemmel. A gyumolcsokbol mindenki szabadon fogyaszthat, csak sajnos nem kezdodott meg el a mangoszezon.

A tengerpart csodaszep. Aranyszinu homok, amig a szem ellat. Es meglehetosen nagy hullamok, meg fura sodras. A nap kozepere annyira felmelegszik a homok, hogy pillanatok alatt ossze lehet vele egetni a talpat.

Januar 2-an del korul jottunk el, mert az ejszaka soran megtamadta falunkat egy szelvihar, es palmalevelekbol allo tetonkbol minden dzsuva rankhullott. A szelnek koszonetoen a part sem korabbi szep arcat mutatta. Mindenfelol szemetet hordott a homokra a szel, a reggelinket pedig komoly mutatvany volt viszonylag keves homokkal dusitva megenni.

Kovetkezo allomasunk Oaxaca varosa volt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.