Messzirementember

Golyó mexikói túrája

Friss topikok

  • Nászutasok: Acapulcoban tessék lőni clavadistákat! ilyeneket, mint ezek: www.youtube.com/results?search_quer... (2008.02.05. 20:15) Update - Acapulco
  • Nászutasok: A bálnanézés szabályai a következők: Bálnanéző hajó az, amin van legalább egy fő óceanográfikus ... (2008.02.05. 20:05) Balnanezes Puerto Vallarta-ban
  • Üvege$: Aki olyan bátor, hogy még az üveghez is hozzányúl, annak még ez sem kihívás! ;o) (2008.01.29. 07:41) Zacatecas kepei
  • quitz: na végre, nagy volt a csönd Már éppen javasoltam, hogy a holnapi pókerezést Golyó Memorial Tourna... (2008.01.05. 00:28) Elindultam
  • Goyo: Nem. Azok nem működtek, mert hiányzott a belük. Valószínűleg az előző tulaj egyszer rossz helyen p... (2007.11.30. 22:18) Bogaram

HTML

Linkblog

HTML

Update - meg mindig elek

2008.01.10. 23:56 | Goyo | Szólj hozzá!

Oaxaca-bol Veracruz fele vettuk az iranyt, hogy megnezzuk, honnan indult el a csunya feher ember, hogy (a himlo hathatos segitsegevel) igaba hajtsa sok szelid indian fejet, es szetrabolja ezeket a kontinenseket is.
Itt batyamek csak egy napot toltottek, es igazsag szerint, nem is erdemel a varos sokkal tobbet, bar a farsangjukra nagyon kivancsi volnek, mert az itteni nepek tuntek eddig a legbulizosabbaknak. En maradtam meg ket ejszakat egy elegge gyenge szallason - ami cserebe olcso volt nagyon.
Veracruz-bol az azonos nevu allam fovarosaba - Xalapa-ba - mentem tovabb. Ennek a varosnak a nevet gyakran irjak Jalapa-nak is, es igy talan mar ertheto, hogyan kaphatta rola a nevet a jalapeño paprika. Carmen-nek is koszonhetoen itt is 3 ejszakat toltottem el. Ugyanis mindketten megbetegedtunk kisse, en meghultem a baromi hideg ejszaka soran, Carmen-nek pedig elromlott a benzinpumpája (ezt az ekezetet meg most hogy sikerult vajon?). Gyorsan elkoltottem magunkra 900 peso-t, ebbol 200 volt az uj benzinpumpa es 200 a munkadij (es nagyon csunyan le is lett rabolva a nagy feher ember), 450 a halozsak, vegul 50-ert kulonbozo torokgyogyito pasztillakat vettem.
Ma reggel tovabbgurultam Puebla-ba, es igazabol errol most szeretnek kicsit hosszabban is irni. A tobbit pedig majd kepekkel illusztralom.

A bejegyzés trackback címe:

https://messzirementember.blog.hu/api/trackback/id/tr61292938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása